Pages

Yuna Jadi Model Iklan

 
Pernah tengok iklan Libresse tak?..mase mula2 keluar iklan Libresse ni siap berturutan lg..mula-mula Yuna, pastu 2 model sapa ntah and last skali Adibah Nor. Kalau ye pun produk baru nak promosi besar besaran tapi tak yah lah lama. Menyampah lak aku tengok.tak kan iklan tuala wanita ni tayang lama lama. Dah lah sekarang ni dah banyak iklan camtu kat tv. Tak suka betul aku tengok. Mungkin diorang nak target peminat Yuna. Yuna kan tengah hot sekarang ni.
 
*Mungkin orang lain suka kot. Nak wat cam mana diorang yang bayar. Tukar Channel je lah yang boleh aku buat :)

btemplates

7 comments:

adrinaqamarina said...

haha~
ta penah tengok ag iklan tu sejak kat egypt ne...
lalal~

papabear said...

bisnes punya pasal... tengok je la...hahaha

Kujie said...

Libresse tu ape

Andrew said...

was here. nice blog. please visit me back. thanks.

millo said...

kak jie singgah uhu : libresse tu tuala wanita :)

izu said...

ermmm dh bisness nk wat cane...tp sbg kaum hawa ni segan gak sy rs...heeee

millo said...

bukan kaum hawa je..kaum adam pun segan gak uhu

Post a Comment