Pages

Pakcik Tua Buat Hal

Ini semua disebabkan Pakcik Tua kita ni tak dapat mengawal perasaan. Apabila tak dapat bola, dicarinya kaki. Mungkin pakcik kita sudah rabun kot. Ish3 pasni boleh lah dok kat tepi je tengok budak2 muda main bola pula. Pas Piala Dunia ni pakcik boleh besara lah eh.Disebabkan pakcik tua kita ni juga lah semua orang bermain dalam tekanan sampai penalti pun tak leh masuk. Apa yang dah pakcik kita ni buat? Pakcik tua kita ni sudah dapat itu kad merah daripada abang baju hitam daa.. 0 - 1 oklah main 10 orang tak de lah teruk sangat. Keeper Serbia hebat sikit je malam ni.

btemplates

4 comments:

Nina Nurziana said...

adesssss......

princeduyong said...

sedikit ralat la tgk jerman main tadi...isk

BezBuddy said...

xperlu la pgil klose pakcik tua kot..huhu

millo said...

kesalahan yang sepatutnya dilakukan..sadis tul

Post a Comment