Pages

Churp Churp


Sapa tau Churp Churp. Churp Churp ni satu company dengan Nuffnang tapi iklan Churp Churp ni di gunakan kat Tweeter. So korang kena ada akaun Tweeter lah kalo nak daftar Churp Churp. 
Aku rasa dengan Churp Churp lebih senang wat duit berbanding ngan Nuffnang coz duit aku dalam Churp Churp lebih banyak dari Nuffnang aha. Aku daftar Churp Churp ni sama hari ngan aku daftar Nuffnang tak sampai pun sebulan lagi. Jadi aku rasa sesiapa yang ada akaun Tweeter tapi tak guna Churp Churp ni rugi lah kan. Yelah duit free sapa tak nak kan. Senang pulak tu nak dapat. Kalo dah cukup RM 100 boleh lah korang cashout. Selamat mencuba :-)

 Bukan banyak pun tapi berbanding ngan Nuffnang aku yang baru 60 sen tu berbaloi lah juga kan. Alah suka suka buat duit tambahan.


btemplates

3 comments:

NichKhun said...

saya takde tweeter.. so tak tahu ape tu churp churp.. ehehehe

My Lil' Princess, My Hubby, My World said...

Sbnrnya x fhm sgt bgaimana tweeter berfungsi, FB tau la...hehehe (agak kejakunan skit).

millo said...

tweeter tu tempat penyebaran ape yg nak disebarkan daripada penyebar..aha

Post a Comment