Pages

Si Gembala Lembu



1. Thank & link the person that gave you the cow
(JGN LUPA COPY PICTURE SEKALI)
terima kasih banyak daun keladi GEERA JOHARI :D

2. Bagi balik wasiat ni kat 5 bloggers yg paling active atau 5 paling tak active..hahaha 
tak tau nak kasi sapa follower pun sikit..jd ehehe

1. MISZATIE
4. CALL T

3. Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat
aah kg sepening lalat yg dlm cite p ramlee tu

4. Cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv
1. pegang remote..(cite x best tukar)
2.minum
3. baca subtitles (haha)

5. Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan
errr

6. Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat Facebook
tak ramai pun

7. Feveret soalan ni.....camner korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe...
tak pernah  jumpe pun
"SILA JAGA WASIAT NI ELOK2 TAU"

btemplates

5 comments:

geera johari said...

hehe...
hilang beban di bahu..
(^_-)

NichKhun said...

hahaha ok2.. teng millo.. neh nak jawab ah ney.. haahha

millo said...

lembu popular bersilih ganti penjaganya...aha

adrinaqamarina said...

oke...
akan ku jaga wasiat mu...
ihik...
thanks oke...

millo said...

jaga lembu tu elok2 tau..nanti korban jemput lah kawan2 ye..ehe

Post a Comment