Pages

Aku Rindu Padamu - Tribute to Maradona

Rindu giler pasni ngan En Maradona. Pasni takde lagi lah kamera nak fokus lebih lebih kat tepi padang.4-0 beb kena ngan Jerman. ;)

 

Sebelum match " Anak2 murid ingat kita serang je German bukan susah pun.. "

  

"Messi ko wajib score tau malam ni "


" Sume tak guna baik aku je yang main "

 

 " Wei janganlah camni..janganlah bagi kalah..kejarlah ada 3 minit lagi mesti boleh punya"


. "Tak dapat lah aku nak berlari bogel kalo camni "


" Kita dah lunyai jom balik "



btemplates

4 comments:

jfook said...

Nice one!!! I love Germany!

millo said...

Love you too Germany ;)

Nick said...

love germany!!!!!!!!!

Jericho said...

Alamak, dah bungkus barang dorang ni... balik rumah dah ni.. hehe

Post a Comment