Pages

Semua Orang Dah Tahu


Apa lagi nak dikatakan, England cam budak kampung je masa lawan Jerman. 4-1 membuktikan segala - galanya. Harap - harap pasni leh lawan Argentina baru terbukti kekuatan Jerman. Gol gol dijaringkan oleh Podolski, Muller dan Klose [ Pakcik bermain sangat baik ;) ]. Gol saguhati England lak oleh Upson. Ada 1 gol kontroversi tapi tutup mata jelah kan, 4 gol lebih nampak. Capello boleh letak jawatan pasni, sia2 je renew kontrak aritu. Nak sampai Euro katanya. Cit podah buat malu je. Semua orang dah tahu Jerman :
1. Hebat
2. Bergaya
3. Terbaik
4. Unggul
5. Korang tambah je lah sendiri aha

Terbaik 2 gol dan 1 umpanan



btemplates

5 comments:

adrinaqamarina said...

wah,,,lepas kalah ari tu...terus bangkit...caya lah german...
<3 podolski...
*rasa cam best je nak lari tengah3 padang lepas berjaya gol...aksi common :)

DiNa-DiaNa said...

german mmg terbaek!!

millo said...

puas ati btul game td

ruby chai said...

gol lampard d nafikan tp xpelah..

fndrocka said...

tukar capello pun tak guna..potong gaji sudahlah.huhu

Post a Comment